Nomlanishi | Oliy ta’limda informatika fanlarini o‘qitish metodikasi | ||
Muallifi | Tursunov S., Ziyadullayev D. | ||
Taqrizchi | Professor. Hans-Werner Huneke; Geydelberg pedagogika universiteti (Germaniya) | ||
Majmua | Informatika | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 215 bet | ISBN | --- |
«Oliy ta'limda informatika fanlarini o‘qitish metodikasi» modulining maqsadi: - pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malaka oshirish kurs tinglovchilarini informatika fanlarini ijodiy o‘qitish va o‘zlarining amaliy faoliyatlarida yangi pedagogik va axborot texnologiyalarini qo‘llash bo‘yicha bilim, ko‘nikma vamalakalari bilan qurollantirish; - informatika fanlari o‘qituvchilarini informatika sohasi bo‘yicha turli-tuman shakldagi sinf va sinfdan tashqari ishlarni tashkil etish va o‘tkazishga tayyorlash; - informatika fanlari o‘qituvchilarini ta'lim-tarbiya tizimini axborotlashtirishning zamonaviy yo‘llari vaulkan istiqbollari haqida tassavvurlarini rivojlantirish hamda chuqurlashtirishdir; - oliy ta'limda informatika fanlarini o‘qitish metodikasiiga doir bilimlarini takomillashtirish, zamonaviy yondashuvlarni o‘zlashtirish, joriy etish, ta'lim amaliyotida qo‘llash va yaratish ko‘nikma va malakalarini tarkib toptirish. |
Nomlanishi | Informatika fanlarining taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalari | ||
Muallifi | Mamarajabov M., Ziyadullayev D. Sh. | ||
Taqrizchi | Professor. Hans-Werner Huneke; Geydelberg pedagogika universiteti (Germaniya) | ||
Majmua | Informatika | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 196 bet | ISBN | --- |
“Informatika fanlarining taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalari” modulining maqsadi: pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malaka oshirish kurs tinglovchilarini Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalariga doir bilimlarini takomillashtirish, Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalarini o‘zlashtirish, joriy etish, ta'lim amaliyotida qo‘llash va yaratish ko‘nikma va malakalarini tarkib toptirish. “Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalari” modulining vazifalari: - Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalarining o‘ziga xosliklari va qo‘llanilish sohalarini aniqlashtirish; - tinglovchilarda Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalaridan samarali foydalanish ko‘nikma va malakalarini rivojlantirish; - tinglovchilarda Informatika yo‘nalishidagi fanlarning taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalarini loyihalash hamda rejalashtirishga doir proyektiv, prognostik va kreativ kompetentlikni rivojlantirish. |
Nomlanishi | Mutaxassislik fanlarni o‘qitish metodikasi | ||
Muallifi | Ayupova M., Amirsaidova Sh. | ||
Taqrizchi | Professor. Hans-Werner Huneke; Geydelberg pedagogika universiteti (Germaniya) | ||
Majmua | Defektologiya | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 231 bet | ISBN | --- |
“Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi” modulining maqsadi: tinglovchilarni pedagogik faoliyatga nazariy va kasbiy tayyorgarlikni ta'minlash va yangilash, kasbiy kompetentlikni rivojlantirish asosida ta'lim-tarbiya jarayonlarini samarali tashkil etish va boshqarish bo‘yicha bilim, ko‘nikma va malakalarini takomillashtirishdan iborat qaratilgan. |
Nomlanishi | Reabilitatsion pedagogika | ||
Muallifi | Nurkeldiyeva D., Chicherina Ya. | ||
Taqrizchi | Professor. Lee Yu Mi; Seul pedagogika universiteti (Koreya) | ||
Majmua | Defektologiya | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 234 bet | ISBN | --- |
“Reabilitatsion pedagogika” modulining maqsadi va vazifalari: tinglovchilarga maxsus pedagogika rivojlanishining zamonaviy va dolzarb yo‘nalishlari, maqsadi va vazifalari, reabilitatsion pedagogika tushunchasi, konsepsiyasi maqsad va vazifalari haqida bilim, ko‘nikma va malakalarini takomillashtirish, tinglovchilarni nogironlikka ega bo‘lgan, rivojlanishida nuqsonli bolalar va kattalarning barcha qobiliyatlarini va potensialini rivojlantirishga, ularni maksimal darajada mustaqil, birovga qaram bo‘lmagan hayotga erishishi uchun uning uzluksiz ta'limi vositasida, samarali ta'lim texnologiyalaridan foydalanib jamiyat hayotida faol ishtirok etishini ta'minlash haqidagi hujjatlar, ilg‘or ta'lim texnologiyalarining dolzarb muammolari va zamonaviy konsepsiyalari, pedagogik mahorat asoslari haqida bilim, ko‘nikma va malakalarini takomillashtirishdan iborat. |
Nomlanishi | Oliy ta’limda geografiya fanlarini o‘qitish metodikasi | ||
Muallifi | Abdullayev I., To‘rayev A. | ||
Taqrizchi | Professor. Hans-Werner Huneke; Geydelberg pedagogika universiteti (Germaniya) | ||
Majmua | Geografiya | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 135 bet | ISBN | --- |
“Oliy ta'limda geografiya fanlarini o‘qitish metodikasi” modulining maqsadi: pedagog kadrlarning o‘quv-tarbiyaviy jarayonlarni yuksak ilmiy-metodik darajada ta'minlashlari uchun zarur bo‘ladigan kasbiy bilim, ko‘nikma va malakalarini muntazam yangilash, malaka talablari, o‘quv 5 reja va dasturlari asosida ularning kasbiy kompetentligi va pedagogik mahoratini doimiy rivojlanishini ta'minlashdan iborat. |
Nomlanishi | Geografiya fanlarining taraqqiyot tendensiyalari va innovatsiyalari | ||
Muallifi | Safarova N., Imomov M. | ||
Taqrizchi | Professor. Hans-Werner Huneke; Geydelberg pedagogika universiteti (Germaniya) | ||
Majmua | Geografiya | ||
Nashr yili | 2016 | Kiritilgan sana | 01.10.2016 |
Yozuvi | Kirill | Tili | O‘zbekcha |
Sahifasi | 147 bet | ISBN | --- |
“Geografiyaning taraqqiyot yo‘nalishlari va innovatsiyalari” modulining maqsadi: geografiya fanlarining rivojlanishi bilan yuzaga kelgan turli ko‘rinishdagi muammolarni nazariy talqin qilish hamda geografik fanlarni o‘qitishda pedagog kadrlarning yuksak ilmiy-metodik darajada rivojlanishini ta'minlashdan iborat. |